Happily Mena After
시즌 10, 에피소드 7: After the chaos of his bachelor party, Safaree gets cold feet about the wedding. Erica gets some timely advice from Remy Ma. Tahiry and Joe Budden face off with Jonathan about the matchmaking scheme. Kimbella decides to release Juelz's music.