Happy Death Day
S1, E3: It's Pat's 'death day' and he prepares himself for his family's annual pilgrimage to the site of his demise. But, realising that Alison is a conduit between the dead and the living, he begs her to pass on a message from the other side - a plan complicated when Pat realises a shocking truth about his marriage.