Happy Hatchiversary/Shake Your Tail Feathers
Сезон 1, серия 6: HAPPY HATCHIVERSARY: The friends make a gift for Juan Peacock and learn that they can't all work at the same time. So they work—and sing—in rounds to get the job done. SHAKE YOUR TAIL FEATHERS: Do, Re and Mi help Seymore Saymore gain the confidence he needs to dance at the big Beebopsburgh dance.