HAPPY TAFFY / IMAGINE THAT
S9, E5: The babies are worried that their new babysitter, a teen-angst wanna-be rocker named Taffy, is unhappy because she sings such sad songs. Angelica coerces the reluctant Rugrats to take roles in her make-believe game based on her favorite TV show.