Happy Thanksgiving
S2, E10: Adam (Peter Krause) fears his future, and he is torn between his job and family after surprising news from Gordon (guest star William Baldwin). While preparing Thanksgiving dinner, Camille (Bonnie Bedelia) and Amber (Mae Whitman) share a bonding moment. Meanwhile, Drew (Miles Heizer) feels uncomfortable about his mom (Lauren Graham), bringing Gordon to dinner. Crosby (Dax Shepard) tries to impress his future mother-in-law. Elsewhere, Julia (Erika Christensen) tries to embrace her domestic side by making pies for dinner, but snaps at Sydney (Savannah Paige Rae). Max Burkholder, Tyree Brown, Sam Jaeger, Joy Bryant, Monica Potter and Craig T. Nelson.