Hard Reset
S6, E13: Jack tries to find a doctor who has performed illegal abortions on women forced to work as prostitutes in a human trafficking ring headed by Franklin Romar (recurring guest star Henry Thomas). When Jack doesn't turn up, the team fears the worst.