Hardball
S6, E2: After a tight race and shocking conclusion to the election, flashbacks reveal what happened on the campaign trail and just how far Olivia was willing to go to win. Meanwhile, Fitz and Abby are faced with an unprecedented national crisis, and the gladiators are determined to get answers.