Harlem Cinema House
S2, E17: When the God Account sends Miles the names of three employees of an old movie theatre that he and Ali used to go to as children, he makes it his mission to help the theatre’s owner, Mr. Johnson (guest star FRANKIE FAISON), raise the money to save the theatre before it closes down.