Harry & Sally
시즌 1, 에피소드 13: Mindy thinks she finally meets the perfect guy, Jaime, only to find that he's way too close to his female best friend, Lucy. Then, when Danny gets dumped by Jillian, he tries his best to get her back with the help of Morgan.