Harry's Will
시즌 6, 에피소드 7: When MacGyver tries to claim the station wagon left to him by his late Grandpa Harry, it starts a strange chase that leads him to an ex-con with a dream of running a restaurant, a soup kitchen in need of money, and a gang of crooks out for themselves.