Haunted House
S1, E4: Clarissa is faced with the terror of a visit from her Canadian Aunt Mafalda, who's capable of hugging the life's blood out of helpless young relatives. Clarissa enlists Ferguson's help in trying to scare Aunt Mafalda out of the house.