Haunting of Lambert Castle
S1, E6: The team resurrects Hans Holzer's investigation of a mysterious castle in Paterson, NJ. Their exploration of the lavish mansion reveals a woman's recurring nightmares may have a supernatural source in the dwelling's dark history.