Сезон 1, серия 2: Kazuhiro and Marie enjoy a day in Japan. Later, they theorize that they'll be able to return to Marie's world if they fall asleep together. That leaves just one problem—they'll wake in the same place they left, with an angry Arkdragon lying in wait!