Have I Got a Deal for You
S1, E5: Ben and Rook must stop a giant rampaging alien from destroying Bellwood while dealing with a peace-loving alien-rights activist who doesn't want it hurt. (Introducing Hokestar, Solid Plugg 1st appearance, Pax, Sunder)