Have You Seen Me Lately?
S8, E15: Amelia arrives at Seattle Grace to beg Derek to help with the gliosarcoma case; Cristina and Owen have heated arguments during marriage counseling; Alex realizes he needs to improve his people skills in order to be a good doctor.