Havre de Grace
S4, E11: Nucky takes inventory after being warned there's a skunk in his cellar. On the lam after a close call, Chalky and Daughter take refuge outside Wilmington with Chalky's mentor from years ago, Oscar Boneau. Gillian weighs selling her mansion and starting a new life with Roy Phillips.