Hayfield of Dreams
시즌 1, 에피소드 2: After getting the tractor stuck in mud, Charles and Ben need a quick solution to plant hayseed in their field to provide food for their incoming animals. The Pol family must quickly figure out why their field is so wet even though it hasn’t rained in days. Meanwhile, Dr. Pol helps Charles and Beth set up their first beehive colonies on the new farm.