Сезон 1, серия 3: It’s summer in Michigan, which means time to bale some hay! It’s a grueling process, but Dr. Pol, Charles, and Ben manage to mow their hayfield, which is the first step in baling. But a surprise rainstorm could ruin this year’s hay haul. They hope for sun, so their crop doesn’t spoil before they can bale. Meanwhile, the Pol’s bring in their next animal to the farm – an emu!