Haywire Hayride / The Powerbirds Pretender
시즌 1, 에피소드 6: Ace and Polly have to stop Nibbles, who's ruining the Harvest festival by taking over the hayride. / There's a fake Powerbird out there, making Ace and Polly look bad. It's up the the Powerbirds to save the day and their reputation.