He Blinded Me... with Science
S2, E15: While investigating the murder of a research scientist who was recently demoted at her job, Liv and Detective Babineaux are shocked to learn where she had been employed. Meanwhile, Blaine pays Ravi a visit at the morgue, and Liv discovers something new about Drake (recurring guest star Greg Finley). Lastly, Vaughn Du Clark (recurring guest star Steven Weber) confronts Major.