He Calls Himself Daxis
Сезон 1, серия 3: The JonBenét Ramsey murder case takes an alarming turn when an anonymous confession comes to light in an unlikely location 8,000 miles away from Colorado. In an exclusive interview, we hear from the only person ever arrested for JonBenét's murder.