He pūko'a kani 'āina
S8, E15: McGarrett and Danny investigate the murder of a private detective whose client was killed the same way, and Adam sends Jessie (Christine Ko) into a dangerous situation with disastrous consequences. Also, Danny's uncle, Vito (Vincent Pastore), comes to town to help Danny and McGarrett get their restaurant up and running.