He So Loved
Сезон 1, серия 4: Pernell is torn when a vision convinces him to betray someone close to him to get answers about who hurt Jocelyn. Crystal is frustrated when Pernell refuses to take a prescription, and recruits her weed dealer, April, to spy inside Hand of God. Tessie's estranged brother reaches out and convinces her to get answers from Bobo about the family's eviction - and whether it's tied to the Brooks deal.