He Who Speaks Dies
S2, E14: The Fly Team and Smitty head to Morocco when a commercial aircraft flying from New York to Athens is grounded and an American citizen on board goes missing. Also, Kellett's relationship with Erdős (Miklós Bányai) continues to blossom.