HEA Strikes Back!: Ultimatums and Ugly Truths
S1, E6: Angela and Michael relive their trip to the market and dinner with his mom. Kalani and Asuelu comment on their Skype with his mom and sister. Colt, Debbie and Jess look back at their time in Brazil. Elizabeth and Andrei relive Elizabeth's baptism.