Head Games
Сезон 1, серия 6: Devin is faced with a personal crisis when her soccer lucky headband goes missing and she starts playing terrible. She attributes all her bad luck to losing the head band and her teammates must figure out a way to calm her nerves before The Kicks lose too many games.