Headlines Don't Lie...
S1, E2: The house is rocked by Krista's betrayal of her daughter Courtney. Kim finally admits that she had an alcohol problem and went to rehab when she is confronted about her tabloid headlines. Josie starts to unravel because she is tired of her mom Jessica's hard-partying ways.