Healing Heart
S4, E7: Elizabeth has problems in her classroom when the nephews of Ray Wyatt come to her class and bully other students. Meanwhile - Lee loses his voce and Rosemary does the talking for him, Bill finds AJ foster, and Ray Wyatt opens a commissary and steals Abigail's cafe's business.