Heart and Home
S2, E7: Elizabeth and Jack receive upsetting news from their families in Hamilton that could tear them apart. Meanwhile, Abigail tries to find forgiveness in her heart for Bill as Lee enlists Rosemary's help to fight Gowen and keep Hope Valley from falling apart.