Heart Attack
Сезон 6, серия 5: At the request of Detective Mikki Mendoza (recurring guest star Paola Turbay - The Secret Life of the American Teenager, Cane), the squad becomes involved in investigating a series of brutal murders that indicate a Mexican drug cartel may have moved into the city.