Heart Hybrid
S1, E2: Kizuna is declared the captain of the megafloat's defense squad: the Amaterasu. For his mission, he's sent to an uninhabited island to scan for needed resources. But what was supposed to be a safe mission turns dangerous when a miscalculation sends them right into a Magitech ambush. Kizuna's Eros gear is dangerously underpowered, and Yurishia is running desperately low on energy...