Heart of Darkness
시즌 1, 에피소드 3: Jon Jon must impress a local to gain access to a secret marlin hunting ground; Isaac braves Oahu's jungles to reach a Mahi treasure trove; Adam and Jason battle Kauai's unforgiving seas; and Kimi hunts an invasive species that's hindering her food supply.