Heartless
S6, E7: In Storybrooke, the Evil Queen threatens to destroy the town and everyone in it unless Snow and David surrender their hearts. As Emma, Hook, and Henry prepare to defend Storybrooke, Snow, David, and Regina search for a magical sapling created by the first spark of true love.