Heat of the Night
시즌 1, 에피소드 2: After a heated argument over an alleged affair, Janene Patton kills her husband Troy with one shot to the head. She claims it was an accident, but is there more to the story than meets the eye? Dr. Michelle Ward is determined to find out the truth.