Heat
S1, E3: In the hottest extremes, species are going to extraordinary lengths to survive. From the Sahara Desert to the Australian outback, animals are providing new clues about our changing planet and what it will mean for the future of our heating world. Chimps are living in caves, camels are drinking salt water and zebra finches are singing to their eggs to make their chicks smaller.