Heaven Backwards
S1, E6: Maddie is at a loss with how to help when Trish faces a crisis, but Maddie's good intentions may have a devastating effect on her roommate. Wes struggles with a secret, compounded by the chaos happening in the house. And a disturbing truth comes to light at Springtime Meadows.