Heaven Is a Place on Earth
Сезон 12, серия 7: With her birthday deadline quickly approaching, Whitney makes good on her plan to be happy at 40 by seeing a psychic and doing a sexual energy cleanse, but some shocking "tough love" advice from a friend could be the secret to her reaching her goals.