Heaven's Half Hour
S1, E1: No longer the Devil of Hell's Kitchen, Matt Murdock builds a new life using only his skills as a lawyer in his ongoing fight for justice; but when Wilson Fisk returns to New York City with sights set to new heights, Matt knows peace cannot last.