Heavy Is the Head
S2, E2: Hunted and running out of solutions, Coulson puts his team right in the line of fire in the hopes of saving them all. But with General Talbot, Hydra and Creel all on the attack, can they possibly survive? Meanwhile, a mysterious doctor harbors some dangerous secrets that could destroy one of the core team members.