Hebrews 9:15
S1, E6: Ginger tries to leverage the tape of her kidnapping with Luke to bring down the men of 18:22. Margaret searches for a new factory to produce her perfume line, because no one wants to do business with her. Meanwhile, Eric gets a mysterious gift from a nearby friend that unveils more dirt behind the missions, and Rose visits the “real” Jason in the hospital after he wakes from his coma.