S1, E2: Jeff takes on a new client, actor Lamorne Morris, to transform his pool house, but Jeff is surprised when Lamorne brings another designer along for the ride. Fortune and Jax’s project breaks ground, but Jeff worries they won’t be happy with the results after a landscaping mishap. Meanwhile, Jeff moves forward with hiring a powerhouse L.A. real estate agent to list his Hollywood Hills home.