S1, E2: After the first influencer has been sent home, it's straight back to hard work on the dairy farm. And that hard work isn't for everyone, especially when you have to get up at six in the morning. Luckily, there's also room for some countryside fun. The influencers dive into an ancient Frisian tradition: fierljeppen, with hilarious results.