Hell and High Water
S1, E2: Wilderness explorer Hazel Audel is in northern Argentina on the second leg of his audacious solo expedition across South America. His goal is to navigate the vast savannah and remote wetlands of the Gran Chaco in search of the indigenous Pilaga people. Along the way he encounters venomous spiders and snakes before coming face with the region’s 2 apex predators, yacare caiman and yellow anaconda.