Hell Bent For Leather
S6, E4: Hank and Charlie meet with Robbie Mac, but the project on the table is a little out of even Hank Moody’s wheelhouse. Hank then reconnects with his God Hates Us All executive, Ali Andrews. Marcy, Ophelia and Karen commiserate over dinner. Becca demonstrates that she inherited the best parts of her father during a reading of her latest work.