Hell Compound
S1, E4: Back home in the Maryland compound, Travis Pastrana and the Nitro Circus crew break out some toys of all shapes and horsepower to create new stunts and sports. From racing big wheels downhill to launching pit bikes off trampolines to attempting the first ever back flip in a monster truck, they drive, jump, and crash everything they can get their hands on.