Hell Freezes Over
S18, E4: The chefs are surprised with winter jackets and then must compete in a sled race for an advantage in the upcoming challenge, during which the two teams must prepare their best winter soups. The winning team is rewarded with a luxurious day and night in Palm Springs. After a troublesome dinner service, Chef Ramsay makes an extreme change in the teams.