Hell Girl
S1, E6: The Yasuda Family moves into a company-owned neighborhood. Keiko, the mother, becomes fearful of how the branch manager's wife has control over the neighborhood. Even their daughter, Haruka, gets bullied by Yuria and their classmates. Then, one early afternoon, after one phone call and a violent persistent visitor, Keiko tries to commit suicide.