Сезон 5, серия 14: When things from Billie’s past begin to come to light, she is the subject of whispers and stares around the hospital and the team struggles to find the best way to support her. With the nurse shortage in full swing, a simple cleaning job turns into a horrific disaster that calls for all hands on deck. Meanwhile, Trevor discovers a shocking secret and Padma has a proposal for Leela.