Hell Storm
S1, E10: Ana and Daimon fight to save a soul but only Yen can be victorious. Gabriella’s newfound perspective challenges Daimon’s beliefs, creating riffs amongst the group. Victoria unites with Daimon and Ana, but their victory comes at a cost.