Signs of a Psychopath Hell To Look Forward To
S5, E7: A man confesses that he “accidentally” killed his best friend while cleaning his gun. During his interrogation, he stuns police by revealing that he’s behind a long trail of bloodshed and is a serial killer who seems to consider himself an angel of mercy.